zazril_rezza86

Majlis Khatam al-Quran dan Berbuka Puasa MISDEC '09

Penulisan kali ini menceritakan perihal warga KEPHAL dalam menggelola sebuah program yg diamnhkan oleh Tuan Hj Zamrud selaku Pengarah Eksekutif MISDEC. walaupn banyak buat mulut yang tidak sedap didengar, namun tahniah diucapkan kepada seluruh keluarga KEPHAL kerana telah berjaya membuatkan student KEPHAL dipandang tinggi (walaupun sedikit) oleh pihak pengurusan MISDEC dan peserta kursus lain. TAHNIAH!!!!



Semua gambar yg dipaparkan adalh sebelum seluruh keluarga KEPHAL membuat persiapan untuk majlis Khatam quran. semua peserta sempat bergambar, dan tidak lupa aku yang bergambar dengan Ust Lokman Abd Rahman, pengarah eksekutif Halal Hub JAKIM dan sebelahnye pula adalah bakal2 eksekutif halal bersama dengan En Aziz wakil drpd LSG sky chef. hehehehe. muslimat jgn marah eee.. sbb tiada dalam gambar.

Gambar ini diambil 1/2 jam sebelum proses persiapan dilakukan. cewaaaahhh.. semua nak bergambar dgn ust lokman, tp gambar yg atas tetap special.. aku personallyy.. dengan ust lokman, jgn jelous kk.. org lain x de..






utk persiapan, cuma gambar aku dgn syuk je yg dpt dimuatkan dlm blog nie.. sbb aku dgn dia je yg buat keje, yg lain x nampak pn, cewahh.. hehehe.. 1 meja smpai 2 org la lap.. bersungguh2 betul budak berdua nie :-) he3x




Semasa program berjalan, tidak banyak photo yg berjaya dikumpulkn, kerana juru photonye lari kemane ntah (Kak Nad kate nk jd,tau2 dia hilang).

Hanya gambar setelah selesai bacaan yasin dan ceramah yg berjaya dimuatkan. hehehehe, kesian quwe.. dh stanby.. tp mse x sempat.. so, kami just bergambar je.. buat mcm dh slesai ceramah. Tp yang paling sedih, n x best, n memang x patut.. x de sorng pn amek gambar MC. sedihnye.. ksian nasib MC mlm tu (malang sungguh dia) :-(



x pe la, wlaupun gambar Mc x de, nasib baik aku lepaskan geram dalam berbuka, n moreh.. kau2 aku amek gambar punye banyak.hahahaha, fairus dh pandai senyum sekarang eeeeee..





Haaaaa... kan aku dh ckp dah.. lepas je habis bacaan yasin tu.. gambar aku jeee.. disebabkan nie blog aku, so aku masuk gamabr aku je la eeee,,, tp dengan kwn2 la.. bkn aku sorang je. hehehhe.. tp syuk dgn lus ni.. sampai x muat la gambar aku,, sbb dorang berdua je dh mkn space yg besar.. hehe, tp gambar aku tetap ada.. :-) n menu pling special.. karipap sejuk n lembikk (hahahahha)





sampai pada mase nie paling x best plak.. gamabr aku satu pn x de.. time berkemas. semua org ade gambar, aku plak yg x de gambar.. aku p mane?? dorang amek gambar x panggil aku.. ksiana aku :-(





ooooo.. gapo.. makan sorang nampak.. x leh jadi nie.. x ckup satu, sampai 4 skali ko nak kebas.. x leh jadi nie.. nak kne report ni. kak zue, knp nmpak mcm tembam?? mkn byk eeee.. yg tdung putijhtu, senyum2, mcm la org nk amek gambar dia (hehehe), kak dian.. bungkus jgn x bungkus.. kak long buat senyum manjee eeee.. senyum utk gapo eeee.. tp syg, gapo x pandang,. hehehee. joke




inilah wjah hero2 hindustan, nie semua muka kenyang n penat, tp control.. sbb depan camera la katakan.. tpp gerammm.. aku x de... gerammmnyeee.. x pe la, aku ade urusan yg perlu diselesaikan. maafkan diriku abang2 n kakak2.. kerana tidak dpt membantu time mengemas.. daku ada urusan yg lebih penting, yg tidak dpt dikongsi bersama :-(



Konklusinya, aik.. dah nak tutup dah?? hhehee.. alhmdlillah, majlis pd mlm itu berjln lancar tanpa ada sebarang msalah yg tidak diingini. tahniah kepada AJK pelaksana yg menjalankan tugas dengan penuh dedikasi.

Pesanan buat AJK pelaksana & seluruh keluarga KEPHAL, dengarkan...

andaikata dunia ini adalah tentera neraka, kupasti.. kamu semua dipilih menjadi askar ke syurga .. agar iman2 dikalangan hambanya, menjadi penawar onar dunia... (Fikir2kan, dan selamat beramal)

akhirkata.. rantaian ikatan ramadhan.. penghubung jendela tumbuhnya syawal.. maaf zahir & batin :-)
dari REZZA dan ISTERI



0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

Blogger

Blogger

ahlul_bait

ahlul_bait

company of LIFE

company of LIFE

VVIP, VIP, IP, P...


Tanyalah USTAZ

  • 1 Malaysia - Di wajah suci anak-anak ini ku lihat sinar Di hati murni mereka terpahat sebuah impian Andai sengketa membelenggu sesama Andai kerakusan menguasai kita Ke ma...
    14 years ago
  • Talfiq : Haram Atau Harus? - *Talfiq* Dewasa ini amalan bertalfiq dilihat semakin berleluasa. Terdapat banyak faktor terjadinya perkara sedemikian yang antara lain berpunca daripada...
    14 years ago
  • KENANGAN BERSAMA TEMAN-TEMAN - SAHABAT HALAL HARAM HOUSE'S SAHABAT JABATAN FIQH DAN USUL ASSALAMU`ALAIKUM... Buat semua sahabat yang ana sayangi dan rindui, ana ingin menyusun sepuluh ...
    14 years ago

Followers

HPA World

ChelseaFC Update